מדוע חשוב כל כך להיעזר ביועץ אנרגיה סולארית?

אנרגיה סולארית היא להיט בארץ השמש הנצחית בישראל ורבים מתחילים להבין כמה קל ופשוט להיעזר בפאנלים הסולאריים על מנת להוסיף מקור אנרגיה נקייה וירוקה בעלות שתחזיר את עצמה בתוך זמן קצר יחסית. כמו כן, אפילו חברת החשמל מבינה שאפשר להיעזר בעודפי ייצור שאותם מייצרים אנשים שהחליטו על הקמת פאנלים סולאריים במבנים פרטיים או תעשייתיים ומסחריים, בהתאם לחוק ולהיתרים שניתנים להם. כל מה שקשור באנרגיה סולארית תפס תאוצה בשנים האחרונות גם בגלל התחדשות והתקדמות בייצור פאנלים ומציאת פתרונות לשימוש באנרגיית השמש ליותר מאשר דוד מים חמים. כך שלא מעט יישובים ורשויות שמבינים את היתרונות בכך מתחילים להזמין ייעוץ סולארי על מנת להכניס את הפאנלים ליישוב, ולהשתמש ביתרונות לכך.

ייעוץ סולארי כצעד ראשון

כשאתם חושבים על אנרגיה סולארית אתם בוודאי חושבים על חוות גדולות ורחבות ידיים של פאנלים ענקיים ברחבי הנגב שיכולים לספק חשמל בכמויות, אלא שמתברר שיותר משמעותי להקים מתקני אנרגיה סולארית דווקא במקומות שבהם אפשר להשתמש בגג או בשטח פרטי אחר שיכול לספק אנרגיה לאותו צרכן, במקום להישען על אספקה מבחוץ. כך קורה שהיום תוכלו למצוא שכונות שלמות ויישובים קטנים שריצפו את הגגות שלהם בפאנלים סולאריים לאחר ייעוץ מקצועי שהוכיח להם שזה כדאי גם לחשבון החשמל וגם לאוויר הנקי בכלל, ובוודאי גם לתוספת החשמל ממקורות חינמיים בקלות. יועץ סולארי בוחן את המקום שבו אתם רוצים להקין מתקן כזה, את התנאים הגיאוגרפיים, את ההיתכנות למתן אישורים לסוג המתקן וגם מסביר אילו מתקנים וסוגים של פריסת פאנלים תתאים לכם.

מה חשוב לדעת על פאנלים סולאריים?

פאנלים סולאריים לא רק חוסכים לכם בחשמל אלא גם מניבים לכם תשואה פאסיבית של אלפי שקלים פטורים ממס הודות לתרומה שלהם למשק האנרגיה. הם אינם מזהמים ולא יוצרים שום בעיה סביבתית אלא להפך, פותרים את בעיית הזיהום ממקורות אנרגיה פוסיליים מתכלים ובכך עוזרים לנקות את האוויר מזיהום ולשמור על איכות הסביבה. אפשר להקים פאנלים כאלה כמעט על כל גג בהינתן הנתונים הגיאוגרפיים המתאימים ולכן מומלץ לקבל ייעוץ ובדיקה של האזור שבו תרצו להקים אותם.

שתפו אחרים

מאמרים נוספים

מהי תוחלת החיים של פאנלים סולאריים

מהי תוחלת החיים של פאנלים סולאריים?

פאנלים סולאריים הפכו לאחד ממקורות האנרגיה המתחדשת הפופולריים ביותר בעולם, הן עבור בתים פרטיים והן עבור עסקים. הסיבה לכך ברורה: הם מציעים דרך נקייה, אמינה

התקנת מערכת סולארית?

לייעוץ מקצועי ללא התחייבות השאירו פרטים בטופס

דילוג לתוכן